CityFit i Heineken we wspólnej kampanii „Teraz Możesz” na Spotify

Za realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom, we współpracy z agencjami reklamowymi Media Nation i Artegence, natomiast za komunikację z wykorzystaniem Spotify - Httpool, który jest wyłącznym partnerem reklamowym Spotify w Polsce. Dzięki współpracy marki z CityFit, klienci klubów tej sieci będą mogli zapoznać się z playlistą przygotowaną przez Heinekena 0.0 - marka będzie obecna ambientowo we wszystkich 24 lokalach sieci. W wybranych lokalizacjach planowane są też działania samplingowe.

Czytaj więcej
Krakowskie centrum usług Heineken bardziej scyfryzowane
Heineken 0.0 proponuje 4 dedykowane playlisty na Spotify, stworzone do towarzyszenia słuchaczom w różnych okazjach (korzystanie z siłowni, jazda autem, gotowanie oraz impreza). Każda playlista ma unikalny adres, do którego można dotrzeć przez kod, stworzony za pomocą specjalnego autorskiego narzędzia.
W ramach akcji na Spotify emitowane są kampanie display marki Heineken 0.0. Reklamy mają za zadanie promować z jednej strony produkt Heineken 0.0, a z drugiej - playlisty tematyczne na Spotify, stworzone pod profilem marki „Teraz Możesz”, należącym do Heinekena (profil oraz playlisty przygotowała agencja Artegence).
Na podstawie tej segmentacji powstały 4 osobne playlisty, każda wokół innej tematyki:
- Teraz możesz na siłowni (i ta jest promowana na siłowniach CityFit)
- Teraz możesz w samochodzie
- Teraz możesz na imprezie
- Teraz możesz do smaku