Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Cleo w kampanii serków wiejskich Almette

W 2023 roku marka Almette kontynuuje silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich. Przez kolejne miesiące Cleo, w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok”, w spotach reklamowych będzie namawiać do spróbowania Almette każdego, komu „przyjemność chodzi po głowie”. Kampania wizerunkowa obejmie obecność w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, a w mediach społecznościowych Cleo wesprą topowi influencerzy.
Reklama

Ponadto serki wiejskie Almette będą także bohaterami specjalnej akcji tanecznej na Tik-Toku, podczas której sama Cleo oraz topowi twórcy, m. in. Qczaj, pokażą swoje przerwy na chwile przyjemności z Almette, tańcząc w rytm hitu „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!” i zachęcając do wspólnej zabawy.



Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum