Cleo w kampanii serków wiejskich Almette
W 2023 roku marka Almette kontynuuje silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich. Przez kolejne miesiące Cleo, w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok”, w spotach reklamowych będzie namawiać do spróbowania Almette każdego, komu „przyjemność chodzi po głowie”. Kampania wizerunkowa obejmie obecność w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, a w mediach społecznościowych Cleo wesprą topowi influencerzy.

Ruszyła kampania serków wiejskich Almette z udziałem Cleo, fot. mat. prasowe
Reklama
Ponadto serki wiejskie Almette będą także bohaterami specjalnej akcji tanecznej na Tik-Toku, podczas której sama Cleo oraz topowi twórcy, m. in. Qczaj, pokażą swoje przerwy na chwile przyjemności z Almette, tańcząc w rytm hitu „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!” i zachęcając do wspólnej zabawy.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama