Click&collect w 12 galeriach NEPI Rockcastle

By wspierać lokalnych najemców, NEPI Rockcastle rozpoczęło w swoich obiektach promocję usługi Click&Collect. Dzięki niej, konsumenci mogą zamówić online produkty oferowane przez marki obecne w lokalnej galerii, a następnie odebrać je w wybranym sklepie.
Skorzystanie z możliwości zrobienia zakupów w systemie Click&Collect jest proste i intuicyjne. Wystarczy wejść na niezależny landing page wbudowany w strukturę strony www każdej z galerii, wybrać sklep i złożyć w nim zamówienie on-line. Każda wizytówka najemcy posiada krótką instrukcję zamówienia przesyłki do wybranego sklepu stacjonarnego. Przewidywany czas realizacji to od kilku do kilkunastu godzin, a o możliwości odebrania przesyłki klienci zostaną poinformowani smsem, mailem lub telefonicznie.
– Promocja usługi Click&Collect w ramach tego, że #WspieramyNaszeSklepy poparta jest analizą potrzeb i oczekiwań zarówno najemców, jak i konsumentów – niemniej jest to nieco eksperymentalna decyzja. Naszą komunikację opieramy na pokazaniu, że wizyty w centrum są bezpieczne – a dzięki usłudze C&C mogą być jeszcze szybsze – mówi Dominik Piwek, Head of Marketing & PR CEE, NEPI Rockcastle. – Z kolei dla najemców nasz landing page to prosprzedażowe narzędzie wsparcia. Wielu klientów do tej pory nie zdawało sobie sprawy z możliwości takiej realizacji zamówienia, a odbiór osobisty bez dodatkowych kosztów jest dla nich atrakcyjnym rozwiązaniem. #WspieramyNaszeSklepy to narzędzie naszych starań o ożywienie ruchu w galeriach – wyjaśnia Dominik Piwek.
Przeczytaj także:
Usługa Click&Collect promowana jest na stronach wszystkich 12 galerii NEPI Rockcastle w Polsce od początku stycznia. Promocja akcji bazuje na kampanii behawioralno-kontekstowej online (geotargeting oraz remarketing) oraz komunikacji w mediach społecznościowych poszczególnych galerii. Dodatkowo, wsparta jest komunikatami na nośnikach digital signage w przestrzeni centrów. Rozwiązanie ma stać się integralną częścią ekosystemu centrów handlowych sieci NEPI Rockcastle - stała analiza statystyk pozwoli na rozwój narzędzia w przyszłości. W pierwszych dwóch tygodniach kampanii z usługi skorzystało niemal 4 tys. klientów.
W portfelu Rockcastle są: Focus Mall Piotrków Trybunalski, Focus Mall Zielona Góra, Bonarka City Center, Aura Olsztyn, Galeria Tomaszów, Galeria Warmińska, Galeria Wołomin, Karolinka Shopping Centre, Platan Shopping Centre, Solaris Shopping Centre.

- 20:33 KPRM zaprasza polskie firmy do Europejskiej Koalicji na Rzecz Ekologicznej...
- 18:39 Jak Amazon zmieni układ sił w e-handlu?
- 18:16 Akcja promująca nowy Danone w Żabce zakończona przed czasem
- 18:06 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 17:05 31 polskich firm w rankingu najszybciej rozwijających się firm "Financial Times"
- 16:52 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
- 16:35 21 obiektów po serwisach samochodowych zmieni szyld na Media Expert
- 15:37 Restauratorzy są uporczywie nękani? Tak uważa Konfederacja
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.