Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Click&collect w 12 galeriach NEPI Rockcastle

By wspierać lokalnych najemców, NEPI Rockcastle rozpoczęło w swoich obiektach promocję usługi Click&Collect. Dzięki niej, konsumenci mogą zamówić online produkty oferowane przez marki obecne w lokalnej galerii, a następnie odebrać je w wybranym sklepie.
Reklama

Skorzystanie z możliwości zrobienia zakupów w systemie Click&Collect jest proste i intuicyjne. Wystarczy wejść na niezależny landing page wbudowany w strukturę strony www każdej z galerii, wybrać sklep i złożyć w nim zamówienie on-line. Każda wizytówka najemcy posiada krótką instrukcję zamówienia przesyłki do wybranego sklepu stacjonarnego. Przewidywany czas realizacji to od kilku do kilkunastu godzin, a o możliwości odebrania przesyłki klienci zostaną poinformowani smsem, mailem lub telefonicznie.

– Promocja usługi Click&Collect w ramach tego, że #WspieramyNaszeSklepy poparta jest analizą potrzeb i oczekiwań zarówno najemców, jak i konsumentów – niemniej jest to nieco eksperymentalna decyzja. Naszą komunikację opieramy na pokazaniu, że wizyty w centrum są bezpieczne – a dzięki usłudze C&C mogą być jeszcze szybsze – mówi Dominik Piwek, Head of Marketing & PR CEE, NEPI Rockcastle. – Z kolei dla najemców nasz landing page to prosprzedażowe narzędzie wsparcia. Wielu klientów do tej pory nie zdawało sobie sprawy z możliwości takiej realizacji zamówienia, a odbiór osobisty bez dodatkowych kosztów jest dla nich atrakcyjnym rozwiązaniem. #WspieramyNaszeSklepy to narzędzie naszych starań o ożywienie ruchu w galeriach – wyjaśnia Dominik Piwek.

Usługa Click&Collect promowana jest na stronach wszystkich 12 galerii NEPI Rockcastle w Polsce od początku stycznia. Promocja akcji bazuje na kampanii behawioralno-kontekstowej online (geotargeting oraz remarketing) oraz komunikacji w mediach społecznościowych poszczególnych galerii. Dodatkowo, wsparta jest komunikatami na nośnikach digital signage w przestrzeni centrów. Rozwiązanie ma stać się integralną częścią ekosystemu centrów handlowych sieci NEPI Rockcastle - stała analiza statystyk pozwoli na rozwój narzędzia w przyszłości. W pierwszych dwóch tygodniach kampanii z usługi skorzystało niemal 4 tys. klientów.

W portfelu Rockcastle są: Focus Mall Piotrków Trybunalski, Focus Mall Zielona Góra, Bonarka City Center, Aura Olsztyn, Galeria Tomaszów, Galeria Warmińska, Galeria Wołomin, Karolinka Shopping Centre, Platan Shopping Centre, Solaris Shopping Centre.
 
 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum