Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Międzynarodowy handel i relacje gospodarcze po pandemii

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Co jest najważniejsze dla odwiedzających centra handlowe po pandemii?

Według wyników najnowszego badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman & Wakefield nadrzędne dla klientów odwiedzających centra handlowe są: możliwość dokonywania zakupów na miejscu, bez korzystania z internetu oraz możliwość zrobienia spontanicznych, nieplanowanych zakupów. Najmniej ważny dla konsumentów okazuje się udział w eventach organizowanych na terenie centrum oraz korzystanie z oferty fitness.
Reklama

Większość ankietowanych wśród swoich głównych motywacji do odwiedzin centrów handlowych wymieniło zakupy na miejscu (bez korzystania z internetu) oraz możliwość dokonania nieplanowanych, spontanicznych zakupów. 36% badanych wskazało, że ważna jest dla nich oferta gastronomiczna, a miejsca związane z rozrywką, jak np. kino, znajdują się wśród priorytetów 28% respondentów. Jedna czwarta wszystkich badanych wskazała także na spotkania ze znajomymi i rodziną. Eventy w galeriach handlowych oraz usługi fitness okazały się najmniej ważne dla ankietowanych.

Blisko jedna trzecia zadeklarowała, że jednym z najważniejszych aspektów odwiedzin centrów handlowych jest dla nich możliwość dokonania zakupu produktów, które wcześniej oglądali w internecie, a dla nieco mniejszej grupy (30%) nadrzędna jest możliwość obejrzenia lub przymierzenia produktów, które później zamówią przez internet. Odbiór produktów zamówionych online oraz usługi kosmetyczne, takie jak fryzjer i kosmetyczka, znajdują się wśród priorytetów jednej piątej wszystkich badanych.

– Badanie doskonale obrazuje, że większość klientów wróciła do centrów handlowych, głównie w celu zrobienia zakupów. Jednak zauważamy, że miejsca sprzyjające rozrywce i wspólnemu spędzaniu czasu, jak kina, kawiarnie, czy restauracje, również cieszą się coraz większym zainteresowaniem wraz ze znoszeniem kolejnych obostrzeń i limitów – zaznacza Beata Kokeli, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.