Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Coca-Cola doszła do porozumienia z kolejną siecią handlową

Belgijska sieć Colruyt wznowiła swoje zamówienia od koncernu Coca-Cola siedem miesięcy po ich częściowym zawieszeniu.
Reklama

Po osiągnięciu porozumienia konflikt między Colruytem a Coca-Colą dobiega końca, a produkty napojowego giganta będą wkrótce ponownie dostępne. Siedem miesięcy temu portal Retail Detail odkrył, że ​​duża liczba produktów Coca-Coli była niedostępna w sklepach sieci i jej sklepie internetowym. Sprzedawca potwierdził, że rozmowy z producentem napojów nie przebiegały bezproblemowo i dlatego niektóre - ale nie wszystkie - produkty były chwilowo niedostępne.

Wcześniej podobne problemy w negocjacjach z Coca-Colą miały sieci Intermarché i Edeka, które są również częścią sojuszu zakupowego Agecore. Jednak osiągnięcie porozumienia z amerykańskim gigantem zajęło największej belgijskiej grupie supermarketów więcej czasu.

Siedem miesięcy to zdaniem analityków długo, kryzys związany z wybuchem epidemii koronawirusa może mieć w tym swój udział: zarówno detalista, jak i producent mogli mieć pilniejsze problemy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum