Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Coca-Cola i Nestle wciąż najcenniejszymi markami branży napojowej i spożywczej

Coca-Cola zachowała tytuł najcenniejszej i najsilniejszej marki napojów bezalkoholowych na świecie. Z kolei Nestlé dominuje jako najcenniejsza i najsilniejsza marka spożywcza - to wnioski z raportu Brand Finance Food & Drink 2021.
Reklama

Wpływ pandemii Covid-19 jest odczuwalny w całym sektorze żywności i napojów – najsilniej w kategorii napojów bezalkoholowych, gdzie skumulowana wartość marek spadła o 6 proc. Mimo tego Coca-Cola zachowała tytuł najcenniejszej i najsilniejszej marki napojów bezalkoholowych na świecie. Nestlé dominuje jako najcenniejsza i najsilniejsza marka spożywcza, a także może pochwalić się najcenniejszym portfolio żywności i napojów.

Według raportu Brand Finance Food & Drink skutkami pandemii najmocniej dotknięte zostały marki napojów bezalkoholowych. Łączna wartość 25 najcenniejszych marek napojów bezalkoholowych na świecie spadła o 6 proc., ze 114,8 mld dolarów w 2020 r. do 107,5 mld dolarów w 2021 r.

Łączna wartość marek żywności ogółem spadła odpowiednio o 4 proc. Jedynym podsektorem ujętym w raporcie, który uchronił się przed utratą wartości marek jest sektor mleczarski, który utrzymał swoją całkowitą wartość rok do roku.

całość na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.