PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Coca-Cola najczęściej reklamowanym napojem gazowanym

Autor: wirtualnemedia.pl 13 lipca 2015 09:34

Z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, że producenci napojów gazowanych w okresie od stycznia do maja br. cennikowo przeznaczyli na wsparcie reklamowe swoich marek w mediach pozainternetowych 92,9 mln zł. To wzrost o 31,4 proc. w skali roku.

Więcej reklam napojów gazowanych było we wszystkich mediach. Najbardziej, bo o ponad 420 proc., wzrosły nakłady na reklamy w magazynach - z 1,1 mln zł do 5,8 mln zł. Równie wysoka dynamika wzrostu była w gazetach - 220,8 proc., jednak wydatki na reklamy w dziennikach wciąż są znikome i wyniosły w pierwszych pięciu miesiącach br. jedynie 54,9 tys. zł - podają wirtualnemedia.pl.

Telewizja na reklamach napojów gazowanych zarobiła w br. 61,6 mln zł (15,7 proc. więcej niż przed rokiem), a kina - 19,6 mln zł (64,6 proc. więcej). Wydatki producentów na reklamę zewnętrzną wzrosły o 30 proc. do 5,1 mln zł, zaś w radiu - o 94,1 proc. do 731,4 tys. zł.

Od stycznia do maja br. - podobnie jak rok wcześniej - najsilniej reklamowaną marką była Coca-Cola. Jej cennikowy budżet marketingowy wyniósł 51,5 mln zł, o 82,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Wydatki reklamowe Pepsi, głównego konkurenta Coca-Coli, wyniosły w tym roku 23,4 mln zł, minimalnie mniej niż przed rokiem.

Więcej na wirtualnemedia.pl

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5732
Ilość aktualnych ofert: 516828

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.