Coca-Cola ruszyła ze świąteczną kampanią
Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię "Ja też w Ciebie wierzę". Jak zwykle w swoich działaniach - zachęca do dzielenia się życzliwością i miłością. Głównym elementem akcji jest spot telewizyjny.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Bohaterami reklamy są osoby, które łączy wzajemnie okazywana życzliwość. To ojciec, który wyjątkowo pozwala synowi poprowadzić samochód, czy młody piłkarz schodzący z boiska, by jego kolega miał szansę zagrać w meczu. W filmie wykorzystano muzykę będącą interpretacją przeboju Elvisa Presleya.
Kampania rusza 24 listopada, a jej premiera odbędzie się na profilu marki Coca-Cola na Facebooku. Spot można będzie także obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych. Na butelkach natomiast pojawi się limitowana edycja świątecznych etykiet.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama