Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Coca-Cola stawia na nagrody w formie przeżyć. Współpracuje z Wyjątkowym Prezentem

Skok ze spadochronem, jazda Ferrari, lot balonem czy Flyboard to oferowane przez firmę Wyjątkowy Prezent atrakcje, które jako „epickie przygody” stały się nagrodami letniej kampanii promocyjnej Coca-Coli. Kampania #Wowmomenty potrwa do końca października br., wspierają ją ogólnopolskie działania reklamowe.
Reklama

Niezwykłe doświadczenia i modne, firmowe gadżety to główne nagrody letniej promocji, obejmującej napoje Coca-Cola, Fanta i Sprite. W odbieraniu nagród rzeczowych i losowaniu #wowmomentów biorą udział uczestnicy akcji, którzy poprzez serwis www lub aplikację mobilną zarejestrują kody znajdujące się pod nakrętkami i zawleczkami napojów. Wygrane w formie przeżyć można realizować do końca lata 2019, ich charakter nawiązuje do aktywności najczęściej podejmowanych w czasie wakacji. Organizatorem wykonawczym akcji jest Agencja Reklamowa Fortis.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum