Coca-Cola stawia na nagrody w formie przeżyć. Współpracuje z Wyjątkowym Prezentem
Skok ze spadochronem, jazda Ferrari, lot balonem czy Flyboard to oferowane przez firmę Wyjątkowy Prezent atrakcje, które jako „epickie przygody” stały się nagrodami letniej kampanii promocyjnej Coca-Coli. Kampania #Wowmomenty potrwa do końca października br., wspierają ją ogólnopolskie działania reklamowe.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Niezwykłe doświadczenia i modne, firmowe gadżety to główne nagrody letniej promocji, obejmującej napoje Coca-Cola, Fanta i Sprite. W odbieraniu nagród rzeczowych i losowaniu #wowmomentów biorą udział uczestnicy akcji, którzy poprzez serwis www lub aplikację mobilną zarejestrują kody znajdujące się pod nakrętkami i zawleczkami napojów. Wygrane w formie przeżyć można realizować do końca lata 2019, ich charakter nawiązuje do aktywności najczęściej podejmowanych w czasie wakacji. Organizatorem wykonawczym akcji jest Agencja Reklamowa Fortis.
Reklama