Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Coccodrillo i Sylveco we wspólnej akcji zakupowej

Coccodrillo organizuje z okazji Światowego Dnia Uśmiechu specjalną akcję zakupową pod hasłem „Dbamy o dziecięce uśmiechy”. 1 października, w sklepie online Coccodrillo do zakupów dołączane będą szczoteczki i pasty do zębów od partnera akcji — firmy Sylveco.
Reklama

Akcja potrwa do wyczerpania zapasów.

Coccodrillo to polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum