Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Coffeeheaven wprowadza program lojalnościowy

Coffeeheaven uruchomił 20 września br. program lojalnościowy - my coffeeheaven. Klienci kawiarni otrzymają unikatowe karty magnetyczne, a wraz z nimi wiele urozmaiconych korzyści.
Reklama

Od 20 września w kawiarniach coffeeheaven można odebrać specjalne karty magnetyczne my coffeeheaven. Klienci zdobywają punkty za zakup wszystkich produktów dostępnych w kawiarni oraz w prosty sposób wymieniają je na dowolne produkty coffeeheaven. To pierwszy program na rynku, który premiuje całą ofertę. Punkty są zapisywane na karcie od momentu pierwszego zamówienia. Za każdą wydaną złotówkę, klient otrzymuje 0,5 punktu.


Z racji deklaratywnego poziomu korzystania z internetu przez grupę docelową coffeeheaven, kartę można także zarejestrować na stronie www.mycoffeeheaven.pl. Dzięki takiej rejestracji klienci uzyskują dodatkowe korzyści: ekstra punkty w dniu urodzin, specjalnych okresach promocyjnych czy punkty premiowe za specjalnie dedykowane dla konkretnego klienta promocje. Rejestracja jest też bardzo przydatna w przypadku zagubienia karty. Gwarantuje, że zebrane punkty są przypisane do naszego konta, więc można je bez problemu przenieść na nową kartę. Dzięki stronie WWW, każdy ma dostęp do swojego konta - liczby zgromadzonych punktów, historii wizyt w coffeeheaven oraz bieżących informacji o programie.

- Program lojalnościowy ma globalne znaczenie dla naszego biznesu, gdyż skutecznie buduje świadomość marki i ma niebagatelny wpływ na wyniki sprzedażowe - mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.