Colliers International: zmiany personalne w dziale zarządzania nieruchomościami

Autor: dlahandlu.pl/pr 5 stycznia 2011 10:04

Firma Colliers International wprowadził zmiany na kluczowych stanowiskach w dziale zarządzania nieruchomościami. Marzena Ciurzyńska oraz Robert Nobis objęli równorzędne stanowiska dyrektorów działu zarządzania nieruchomościami.

Marzena Ciurzyńska awansowała na stanowisko dyrektora w dziale zarządzania nieruchomościami. Z firmą jest związana od początku 2010 roku. Jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości. Do tej pory jako dyrektor ds. operacyjnych w Colliers International nadzorowała wszystkie kwestie związane z zarządzaniem nieruchomościami biurowymi.

Robert Nobis z firmą Colliers International związany jest od początku 2008 roku. Do tej pory jako dyrektor ds. operacyjnych odpowiadał za zarządzanie nieruchomościami magazynowymi i biurowymi. Jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości. Robert posiada 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi. Zdobył je, pracując dla takich firm jak King Sturge, Knight Frank i Vertano.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5750
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.