Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Comarch wdraża nowy system sprzedaży mobilnej dla Nivea

Firma Nivea Polska podpisała umowę z Comarch na wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force Apps. System umożliwi regularne zbieranie zamówień i ich transfer bezpośrednio do dystrybutorów, jak również wykonywanie zadań okołosprzedażowych (praca z półką, merchandising, zarządzanie poprzez cele, coaching czy optymalizacja trasówek w ramach RAO) przez terenowe siły sprzedaży NIVEA Polska.
Reklama

– Zmiana systemu mobilnego na Comarch SFA Mobile Sales Force Apps jest podyktowana chęcią jeszcze lepszego wykorzystania danych, które raportujemy z rynku poprzez platformę Comarch SFA Online Distribution i udostępnienie tych informacji naszym pracownikom terenowym – mówi Paweł Opoń, Senior Service Delivery Specialist z Nivea Polska. Widzimy potencjał w rozwoju produktów oraz usług dostarczanych przez Comarch i kierowanych do producentów, operujących na rynku w pośrednim modelu dystrybucji (sprzedaż poprzez sieć dystrybucyjną). Stąd decyzja o zmianie systemu mobilnego na system Comarch SFA Mobile Sales Force Apps.
– Nasza wieloletnia współpraca z NIVEA Polska w obszarze systemu do pozyskiwania i raportowania danych z rynku (Comarch SFA Online Distribution) wiązała się z m.in. ze współkreowaniem i weryfikacją naszej mapy rozwoju produktów przez NIVEA Polska – mówi Bartłomiej Szuper, Comarch Executive Director Service Sector. Wdrożenie systemu mobilnego dla NIVEA Polska zostanie zrealizowane z wykorzystaniem tabletów iPAD (Apple) oraz platformy webowej przeznaczonej dla kierowników. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.