Coraz mniej marki własnej w sklepach Aldi. W Niemczech to 85 proc., a w Polsce 67 proc.

Autor: dlahandlu.pl 24 lipca 2020 13:59

Coraz mniej marki własnej w sklepach Aldi. W Niemczech to 85 proc., a w Polsce 67 proc. fot. shutterstock

67,8 proc. produktów oferowanych w stałym asortymencie sklepów Aldi w Polsce w 2019 r. to marka własna. Rok wcześniej było to 70,1 proc., a dwa lata wcześniej 73,6 proc. 


W Belgii jest to aż 95,1 proc., w Danii 61,9 proc., we Francji 93,1 proc., w Niemczech 85,4 proc., w Holandii 92,3 proc., w Portugalii 84,8 proc., a w Hiszpanii 86,1 proc.

W 2019 r. sieć w sklepach w Polsce oferowała łącznie 2 326 tego typu produktów. 

- Sercem naszej oferty są produkty marek własnych, stanowiące 83 procent sprzedawanych towarów. Asortyment uzupełniają wybrane produkty markowe. W naszych sklepach sprzedajemy średnio około
1 900 produktów należących do 70 kategorii, co daje wzrost liczby produktów o 4% w porównaniu z rokiem 2018. Ofertę standardową uzupełnia zmienna oferta akcyjna, która pojawia się do trzech razy w tygodniu. Obejmuje ona odzież i obuwie, wyroby RTV i AGD, produkty dla domu i ogrodu, a także artykuły spożywcze. W wybranych krajach pod marką ALDI oferowane są także usługi online, w tym usługi biur podróży, fotograficzne, dostęp do gier online, a także e-booków, muzyki i usługi komunikacji mobilnej. W Niemczech od roku 2019 funkcjonuje system dostaw do domu - czytamy w raporcie społecznej odpowiedzialności firmy ALDI NORD.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • nie lubie kompotu 2020-07-28 23:01:36

    dla mnie aldi mogły mieć wszystkie produkty z Niemiec , romansowanie z polskimi producentami marek własnych= gorsza jakość skład i smak. w tej chwili coraz gorszy nudny asortyment nie wyróżniający się

  • gosc 2020-07-28 18:12:38

    Mnie się marzy,by w Polsce dominowały nasze rodzime sklepy a nie zagraniczne. A jeśli zagraniczne,to powinny płacić Polakom takie same wynagrodzenia jak w rodzimych krajach. Bo 2.400 brutto to żadne pieniądze.

  • Konsument 2020-07-27 08:39:30

    A przecież zgodnie z prawem powinni mieć max 20%

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6858
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.