PARTNER PORTALU

Cukier Królewski wzmacnia współpracę z influencerami

Autor: pr 5 października 2020 12:58

Cukier Królewski wzmacnia współpracę z influencerami fot. materiały prasowe

Cukier Królewski sukcesywnie rozwija współpracę z influencerami. W ostatnim czasie marka pracowała z najmłodszym zwycięzcą polskiego Masterchefa - Damianem Kordasem, Martą Lech-Maciejewską z bloga „Super Styler”, Pauliną i Kasią Błędowską z kanału Youtube „O matko i Córko” oraz z influencerką - Angeliką „Andziaks” Zając. Aktualnie na Instagramie Cukru Królewskiego króluje Ola Tatka, która prowadzi transmisje live, pokazujące jak krok po kroku przygotować pyszne desery. Nowymi twarzami marki zostały instagramerki Monika Molecka (@pysznieczyniepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (@obiaddlataty).

Współpraca Cukru Królewskiego z influencerami przynosi marce wymierne efekty. Po 4 miesiącach działań liczba nowych followersów instragramowego profilu @CukierKrólewski wzrosła o ponad 600 proc. Znacząco zwiększyło się również zaangażowanie fanów. O ponad 350 proc. podniosła się liczba oznaczeń marki na zdjęciach użytkowników, a wskaźnik nowych interakcji z profilem wzrósł o blisko 300 proc.

– Z bardzo pozytywnym odbiorem spotkała się nasza wielkanocna kampania, w której wzięli udział influencerzy oraz ich mamy i babcie. Jednak prawdziwą furorę na naszym Instagramie robi Ola Tatka i jej transmisje live. Cykliczne spotkania i wspólne gotowanie na żywo mają już grono wiernych fanów, a z tygodnia na tydzień rośnie liczba osób chcących bawić się w kuchni razem z nami. Widzowie angażują się w transmisje, zadają pytania i chwalą się zdjęciami swoich deserów  – mówi Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A. – Rozszerzając nasze działania zaprosiliśmy do współpracy Monikę Molecką i Sylwię Drożdżówkę, które na co dzień poprzez swoje media społecznościowe kulinarnie inspirują tysiące osób. Na naszym Instagramie poprowadzą one transmisje live, a także sesje Q&A, podczas których ekspertki odpowiedzą na pytania związane z przygotowaniem ciast i deserów – dodaje Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A.

Transmisje live odbywają się w czwartki o 18:30 na instagramowym profilu marki - @cukierkrolewski. Aby widzowie mogli przygotować się na wspólne gotowanie, dzień wcześniej publikowana jest lista potrzebnych składników.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7597

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,49

  • Śr

    6,67

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.