Cydrownia SA chce ustawić w sklepach 1000 regałów z różnymi rodzajami cydru

Cydrownia SA zamierza wprowadzić na rynek tysiąc „Regałów – Przewodników Cydrowych”. Nowy koncept sprzedażowy ma pozwolić na skuteczną ekspozycję oferty cydrów oraz ułatwić decyzję zakupową klientom.
Do 28 grudnia trwa crowdfundingowy projekt #AkcjaCydr realizowany przez producenta tego trunku – firmę Cydrownia S.A. Do 28 grudnia można nabyć udziały spółki i tym samym zainwestować w promocję i ekspansję polskiego cydru. Koszt jednej akcji to 30 zł.
Cydrownia S.A., która jest właścicielem marek Cider Inn, Dzik Polski Cydr oraz Cydr Grójecki, realizuje crowdfundingową Akcję Cydr poprzez platformę Beesfund.com od 28 września br. Firma wyemitowała wówczas 13,4 tys. akcji o łącznej wartości 402 tys. zł. Koszt jednej akcji to 30 zł. Sprzedaż udziałów prowadzona jest na stronie www.akcjacydr.pl
Zgodnie z prognozami ekspertów, do 2019 roku sprzedaż cydru będzie zwiększać się w tempie 30 proc. rocznie. Jak wynika z badań Euromonitor International, już w 2014 roku Polska odpowiada za 14 proc. produkcji cydru. Rok później więcej niż co piąty cydr (22 proc.) był produkowany w naszym kraju. Do 2020 roku Polska ma szansę stać się niekwestionowanym dominatorem na rynku cydru, odpowiadającym za około 60 proc. sprzedaży w regionie.
Cydrownia Sa wytwarza i sprzedaje trzy marki: Cider Inn (lider segmentu premium), Dzik Polski Cydr (lider cydru w KEG-ach) i Cydr Grójecki.
Firmę współtworzą, poza Robertem Sieradzkim (współtwórcą marki Cider Inn) - prezesem zarządu i Pawłem Jurga (twórcą cydrowej marki Dzik Polski Cydr) - v-ce prezesem zarządu, akcjonariuszami spółki są m.in. Krzysztof Szalwa - członek Rady Nadzorczej, niegdyś prezes Gadu-Gadu.