Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Czas na Herbatę: 25 lat na rynku, 83 sklepy, obecność na Amazonie i Allegro

Największa sieć herbaciana w Polsce, Czas na Herbatę, obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Stworzona ćwierć wieku temu przez małżeństwo Agatę i Jakuba Szurlejów, obecnie posiada 83 salony w kraju, a rocznie obsługuje 725 tys. klientów. O powstaniu marki oraz o planach na najbliższe lata opowiada Tomasz Ronczewski, dyrektor marketingu w Czas na Herbatę.
Reklama

Zmiana herbacianej rzeczywistości w Polsce

Polska w końcu lat 90-tych dawała przedsiębiorcom duże szanse rozwoju: konkurencja była ograniczona, a tempo zmian stosunkowo niewielkie. Jeśli chodzi o rynek herbaty, to dominowała wówczas tradycyjna, czarna herbata. Marka Czas na Herbatę pragnęła zmienić tę tendencję.

- Klienci wtedy często nie znali herbat dobrych jakościowo, ciekawych mieszanek, nawet zielone herbaty nie były popularne. Zaproponowane przez nas oryginalne kompozycje smakowe szybko znalazły swoich odbiorców – mówi Tomasz Ronczewski dyrektor marketingu w Czas na Herbatę.

Jakie są przewidywania i plany marki?

- W ciągu najbliższych lat spodziewamy się dalszego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem asortymentu funkcjonalnego oraz klasycznego. Trendy te, tak widoczne nie tylko w branży herbat, mogą być jednak zahamowane i zmienione poprzez niestabilną sytuację gospodarczo-polityczną, gdzie zachwiane łańcuchy dostaw, zmiany przyzwyczajeń zakupowych konsumentów i rosnące ceny zmuszają na nas do zmian. Nasze produkty kiedyś obecne tyko w specjalistycznych salonach Czas na Herbatę można znaleźć również w sieciowych sklepach takich jak np. Rossmann, Selgros. Obecni jesteśmy na wszystkich topowych portalach ecommercowych jak allegro.pl, amazon.pl oraz intensyfikujemy nasze działania oparte o serwis www.czasnaherbate.net. W najbliższych latach chcemy dalej zwiększać naszą sieć salonów, ale również wpasować się w trendy internetowe, rynkowe oraz rozwinąć sprzedaż w Europie – podsumowuje Tomasz Ronczewski.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum