Czego Polacy dowiedzieli się o sobie w czasie lockdownu?

Autor: pr, dlahandlu.pl 17 lipca 2020 09:00

Jesteśmy inni niż jeszcze w lutym tego roku. Koronawirus zmienił wiele, nie tylko w kontekście globalnym, ale zmienił nas indywidualnie. Wiemy, że możemy więcej zrobić online, doceniliśmy czas spędzany z rodziną, odkryliśmy nowe hobby, ale też boimy się tego, co przyniesie przyszłość. Nasze postawy, plany i obawy we wspólnym badaniu sprawdziły 24/7Communication i OpinionWay Polska.

Co do tego, że koronawirus potężnie zatrząsł światem jaki znamy, nie ma najmniejszych wątpliwości. Z dnia na dzień zostaliśmy zamknięci w domach, wszyscy – firmy, sklepy, gospodarstwa domowe – funkcjonowali w trybie kryzysowym. Nikt nie dostał instrukcji obsługi. Lockdown zweryfikował nasze postawy, zmienił zachowania, przyspieszył niektóre procesy. Jak dokładnie poradziliśmy sobie z kryzysem? Jacy chcemy być w tej nowej rzeczywistości? 

- COVID-19 to kryzys, jakiego nie doświadczyliśmy w ciągu ostatnich 50 lat. Dotyczy praktycznie wszystkich aspektów naszego życia i wpłynie na stałe na naszą pracę, życie, edukację, transport i przemieszczanie się, opiekę zdrowotną, czas wolny, kulturę i handel. Wiedza o zmianach, jakie spowodował w życiu osobistym ludzi i ich wpływie na nasze życie w nadchodzącym roku jest kluczowa. Zrozumienie emocji, opinii i punktów widzenia pomoże lepiej zaspokoić potrzeby konsumentów w 2021 roku – zachęca do lektury raportu Dirk Aarts, Managing Partner w 24/7Communication.

 A więc jacy będziemy? Co w nas zostanie na dłużej? Niech mówią liczby!

Oto, podzielone na kategorie, top 10 zachowań, które z nami zostaną:

· Wiemy, że możemy więcej rzeczy robić online:

o   59% badanych będzie korzystało z usług bankowych online,

o   39% będzie korzystało z mediów społecznościowych,

o   aż 37% będzie kupowało produkty niespożywcze przez Internet.

· Jesteśmy bardziej rodzinni:

o    połowa z nas chce spędzać więcej czasu ze swoimi dziećmi,

o   50% badanych wybierze posiłek ugotowany samodzielnie zamiast chodzenia do restauracji,

o   47% chce po pandemii regularnie dzwonić i utrzymywać kontakt z rodziną.

· Boimy się (41% badanych jest dość zaniepokojonych sytuacją, a 29% bardzo się niepokoi):

o   36% badanych chce oszczędzać na ciężkie czasy,

o   34% będzie zachowywało dystans społeczny podczas rozmowy,

o   aż co trzeci badany chce w przyszłości odwiedzać tylko to miejsca, które zapewniają środki bezpieczeństwa oraz zakładać maseczkę przy wychodzeniu z domu.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6258
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.