Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Czego spodziewać się po wynikach Biedronki za III kwartał?

27 października Biedronka pokaże wyniki finansowe za 9 miesięcy 2021 roku. Firma korzysta z większego ruchu konsumenckiego po ścisłym lockdownie, większych możliwościach interakcji z klientami, rosnącej kategorii dyskontów, nowych punktach sprzedaży i racjonalności wydatków konsumentów.
Reklama

Czego spodziewać się po wynikach Biedronki?

- W Polsce wszystkie 5 największych sieci spożywczych umocniło swoją pozycję w ciągu ostatnich dwóch lat. Skumulowany udział wartościowy top 5 graczy spożywczych na polskim rynku w 2019 roku wynosił 43%, a zaledwie dwa lata później osiągnął 49% udziału wartościowego w 2021 roku. Biedronka ma w tym duży udział - komentuje Marija Milasevic, Senior Consultant w Euromonitor International.

Jak dodaje ekspertka, dyskonty to najlepiej radzący sobie format detalistów spożywczych. - W 2021 roku ma wykazać 9% wzrostu wartości, podczas gdy cały rynek spożywczy - 3%.

Biedronka jest numerem jeden pod względem nowych placówek wśród dyskontów w Polsce w 2021 roku - otworzyła 39 nowych sklepów w pierwszym półroczu i 153 rebrandingowane placówki.  Biedronka ma 24% udziałów w rynku w ujęciu wartościowym w odniesieniu do całego rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce, za nią plasuje się Lidl z 10% udziałem wartościowym - mówi przedstawicielka Euromonitora.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.