Czerwona Torebka: Na rynku tworzy się nisza dla klasycznych formatów dyskontowych

I dodają, że Dyskont Czerwona Torebka ma sprzedawać produkty markowe w niskich, hurtowych cenach. "W ofercie dyskontów znajdą się produkty znanych i rozpoznawalnych marek pochodzące od kluczowych producentów na polskim rynku." Będzie to "wąski, ale głęboki asortyment wyselekcjonowany na podstawie wnikliwych badań rynku."
Co ciekawe, władze nowej sieci zapowiadają, że w asortymencie sklepów Dyskont Czerwona Torebka będą przeważać produkty markowe "kluczowych producentów na polskim rynku" tym samym nowej sieci będzie brakowało jednej z najważniejszych cech dyskontu, która często stanowi o jej przewadze cenowej, czyli marki własnej. Można przypuszczać, że Dyskont Czerwona Torebka, będzie działał na podobnej zasadzie jak sklepy sieci dyskontów Netto, które oferują głównie towary markowe, uzupełniając ofertę towarami private label.
Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dyskont Czerwona Torebka będzie miała przynajmniej 600 mkw. Można domyślać się, że największe placówki będą miały ok. 1200 mkw. Przedstawiciele sieci nie zdradzają liczby produktów, które klienci będą mogli znaleźć na półkach, ani struktury asortymentu.
Władze spółki zapowiadają jednocześnie ekspansję nowej sieci dyskontów na terenie całego kraju. Sklepy będą powstawały w miejscowościach o populacji co najmniej 10 tys. mieszkańców, w lokalizacjach o dużym potencjale handlowym.
Znane są już pierwsze lokalizacje Dyskontów Czerwona Torebka. Jeden z pierwszych sklepów ruszy w Szczecinie, gdzie Dyskont Czerwona Torebka zajmie powierzchnię prawie 1,4 tys. mkw. w centrum handlowym Marcredo Center Szczecin. Park handlowy (o powierzchni ok. 14 tys. mkw.) mieści się ul. Struga. Kolejna placówka powstanie w Słupsku w kompleksie handlowym zlokalizowanym przy ul. 11 Listopada.