Czerwona Torebka sprzedała lokale za 56 mln zł
W 2013 roku Czerwona Torebka sprzedała 104 lokale o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 7 805 mkw.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Sprzedaż lokali handlowych i usługowych zlokalizowanych w sieci pasaży Czerwona Torebka została uruchomiona na początku 2013 roku. Oferta spółki jest skierowana nie tylko do inwestorów zainteresowanych rynkiem nieruchomości, ale także do osób prywatnych. Obecnie nabywcy lokali otrzymują stały i kwartalnie wypłacany czynsz.
Inwestycja w lokale w pasażach Czerwona Torebka to stała roczna stopa zwrotu na poziomie 8 proc., która dodatkowo jest waloryzowana każdego roku o wartość wskaźnika inflacji. Czerwona Torebka przez czas trwania umowy zajmuje się zarządzaniem i komercjalizacją powierzchni ponosząc wszelkie koszty związane z bieżącym funkcjonowaniem np. ubezpieczenia czy wydatków remontowych. Konstrukcja produktu chroni zgromadzony kapitał przed inflacją i co najważniejsze inwestor posiada realną wartość w postaci lokalu handlowego lub usługowego.
Spółka planuje, że sprzedaż w 2014 roku będzie wyższa od wyniku osiągniętego w 2013 roku. Trwają negocjacje z potencjalnymi klientami na kwotę bliską 23 milionów złotych. Do końca 2013 roku spółka posiadała 65 pasaży handlowych Czerwona Torebka na terenie całego kraju. Ich poziom komercjalizacji jest bliski 90 proc. Wśród najemców oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert, Euro RTV AGD czy Textil Market.
Inwestycja w lokale w pasażach Czerwona Torebka to stała roczna stopa zwrotu na poziomie 8 proc., która dodatkowo jest waloryzowana każdego roku o wartość wskaźnika inflacji. Czerwona Torebka przez czas trwania umowy zajmuje się zarządzaniem i komercjalizacją powierzchni ponosząc wszelkie koszty związane z bieżącym funkcjonowaniem np. ubezpieczenia czy wydatków remontowych. Konstrukcja produktu chroni zgromadzony kapitał przed inflacją i co najważniejsze inwestor posiada realną wartość w postaci lokalu handlowego lub usługowego.
Spółka planuje, że sprzedaż w 2014 roku będzie wyższa od wyniku osiągniętego w 2013 roku. Trwają negocjacje z potencjalnymi klientami na kwotę bliską 23 milionów złotych. Do końca 2013 roku spółka posiadała 65 pasaży handlowych Czerwona Torebka na terenie całego kraju. Ich poziom komercjalizacji jest bliski 90 proc. Wśród najemców oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert, Euro RTV AGD czy Textil Market.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama