Czy kolejne sieci pójdą śladem Kauflandu i Stokrotki w zakresie e-zakupów? Aldi analizuje każdą z możliwości

Autor: dlahandlu.pl 6 kwietnia 2020 15:45

Czy kolejne sieci pójdą śladem Kauflandu i Stokrotki w zakresie e-zakupów? Aldi analizuje każdą z możliwości fot. materiały prasowe

Aktualna sytuacja związana z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oraz wprowadzonymi obostrzeniami, wymaga od nas dynamicznego dostosowania się do zachodzących zmian. Obecnie analizujemy każdą z możliwości ułatwienia klientom skorzystania z oferty naszej sieci w tym trudnym czasie - mówi Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji w spółce Aldi zapytana o możliwość dokonywania zakupów on-line.

Dynamiczny rozwój kanału e-commerce FMCG jak również dodatkowa sprzedaż spowodowana pojawieniem się wirusa Covid-19 z pewnością jest zauważona przez czołowych graczy na rynku polskim FMCG. Sieci takie jak Kaufland czy Stokrotka zdecydowały się na zaoferowaniu swoim klientom pewnej formy zakupów internetowych. 
2 kwietnia Kaufland we współpracy z e-sklepem Mango Telezakupy rozpoczęła sprzedaż gotowych paczek z produktami spożywczymi i higienicznymi. 6 kwietnia Stokrotka uruchamia e-sklep dla mieszkańców Lublina w formule zamów i odbierz. Zakupy będzie można odbierać póki co tylko w jednym sklepie.

O wdrożenie podobnych rozwiązań zapytaliśmy sieć Aldi.

- Dotychczas Aldi nie zdecydował się na uruchomieniu swojego sklepu internetowego, ponieważ skupialiśmy się przede wszystkim na rozwoju naszej sieci handlowej i zagwarantowaniu jak najszerszemu gronu możliwości realizacji zakupów w naszych sklepach stacjonarnych. Obecnie analizujemy każdą z możliwości ułatwienia klientom skorzystania z oferty naszej sieci w tym trudnym czasie. O wdrażanych rozwiązaniach będziemy informować na bieżąco - odpowiedziała nam Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji w spółce Aldi. 

- Aktualna sytuacja związana z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oraz wprowadzonymi obostrzeniami, wymaga od nas dynamicznego dostosowania się do zachodzących zmian. Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie klientom możliwości zaopatrywania się w naszych sklepach we wszystkie niezbędne produkty w jak najbardziej dogodnych i bezpiecznych warunkach. Właśnie dlatego, wprowadziliśmy specjalną procedurę higieniczno-sanitarną, obudowaliśmy kasy specjalnymi płytami pleksi, zagwarantowaliśmy klientom rękawiczki, wyposażyliśmy sklepy w specjalne dozowniki z płynem dezynfekującym i ograniczamy liczbę osób w sklepie - dodaje nasza rozmówczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6229
Ilość aktualnych ofert: 464118

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    4,62

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.