PARTNER PORTALU

Czy konsumenci mogą być sfrustrowani oglądaniem reklam z piłkarzami?

Autor: MW, dlahandlu.pl 18 czerwca 2021 14:06

Czy konsumenci mogą być sfrustrowani oglądaniem reklam z piłkarzami? Grzegorz Krychowiak, antybohater meczu ze Słowacją, fot. za Facebook/ŁaczyNasPilka

Nie jest łatwo być kibicem polskiej reprezentacji piłkarskiej. Wraz z Wojtkiem Walczakiem, strategy directorem w agencji Plej, zastanawiamy się, czy konsumenci mogą być sfrustrowani oglądaniem reklam z piłkarzami i czy może się to przełożyć na niechęć do danej marki?

- Na przestrzeni ostatnich lat był tylko jeden turniej, w którym nie przeżyliśmy jako naród rozczarowania, a reprezentacja wyszła ze schematu "mecz otwarcia, mecz o wszystko, mecz o honor", więc dziwić może brak scenariusza na wypadek realizującego się właśnie znanego schematu. Moim zdaniem to, co zawsze najlepiej działa w takich przypadkach, a czego mi brak, to podejście do całości działań marketingowych bez zadęcia, a z większym dystansem do piłkarskiej rzeczywistości. Mam na myśli segmentacyjne spojrzenie na kibiców przy planowaniu tych działań oraz planowanie ich według wcześniej założonych scenariuszy. W tym wypadku tradycyjne myślenie o komunikacji w mediach i brak reakcji na bieżące wydarzenia - mamy nakręcone reklamy i wykupione media, więc je puszczamy - może wywołać w ludziach tylko i wyłącznie poirytowanie. Co zresztą widać w komentarzach. Ale to nie oznacza, że przed następnym meczem po raz kolejny 8 milionów Polaków nie usiądzie przed telewizorami wierząc, że być może teraz nadejdzie historyczne zwycięstwo. I być może nadejdzie, taka jest potęga piłki nożnej - mówi Wojtek Walczak.

Czytaj także: Coca-Cola vs. Cristiano Ronaldo. Remis ze wskazaniem na piłkarza

Sieci handlowe mimo wszystko nie rezygnują z promocji typowych dla czasu piłkarskich rozgrywek. Być może zakupy osłodzą kibiciom smak ewentualnej porażki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Szary Konsument 2021-06-20 13:25:35

    Jeżeli o mnie chodzi nie jestem osobiście sfrustrowany reklamą z jakimś nażelowanym piłkarzykiem czy inną personą znaną z tego, że jej znana. Natomiast niekiedy oglądając ww. "spektakl" kiczu i komercji mający na celu zwiększenie sprzedaży produktu x czy y, tym mocniej utwierdzam się w przekonaniu, że ww. produkt należy omijać szerokim łukiem, gdyż jak pokazuje życie, dobre rzeczy nie potrzebują reklamy.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9152
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,98

  • Śr

    5,11

  • Min

    4,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.