PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Czy restauracja to dobre miejsce na technologie wirtualnej rzeczywistości?

Autor: portalspozywczy.pl 15 czerwca 2018 10:00

Czy restauracja to dobre miejsce na technologie wirtualnej rzeczywistości? Fot. Shutterstock

Według National Restaurant Association 32% badanych uważa, że restauracje są opóźnione we wdrożeniu technologii. Możliwości jest wiele: od informowania klientów o postępach w dostarczaniu posiłków, przez drukarki 3D, po rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość.

Drukarki 3D umożliwiają np. własne podpisy w czekoladzie pod deserem. Z kolei dając gościom możliwość oglądania w okularach wirtualnej rzeczywistości, pogłębia się wrażenia smakowe: jedzenie ostryg na plaży w Zelandii - wirtualna rzeczywistość to umożliwia. Według firmy VR Dinning rzeczywistość wirtualna jest przede wszystkim środkiem, a nie celem samym w sobie.

-Takie rozwiązania, jak VR i AR zyskują na popularności, ale niestety nie spodziewałabym się prędko, że dotrą również do restauracji. Oczywiście mogą pojawić się wyjątki, właściciele restauracji mogą to również potraktować jako formę jednorazowej akcji marketingowej. Nie jestem też do końca przekonana czy restauracja jest właściwym miejscem do zastosowania tej technologii. To może negatywnie wpłynąć na relacje między ludzkie. Właściciele restauracji inwestują w jej aranżacje, aby goście chętnie ją odwiedzali i spotykali się w bliskim gronie - mówi architekt Dorota Maksymowicz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7604

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.