Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Da Grasso: Dzięki wprowadzeniu systemu zamówień online sprzedaż wzrosła o ok. 20 proc.

- Prawie pół roku temu wprowadziliśmy do Da Grasso system zamówień online. Już po kilku dniach zauważyliśmy jak bardzo było to potrzebne. Obecnie notujemy średni wzrost zamówień o 15-20 proc. w ciągu miesiąca - mówi Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.
Reklama

- Trzeba także pamiętać, że jednym z najważniejszych elementów świadczących o jakości dostawy są osoby, które dowożą zamawiane posiłki. W związku z tym, prowadzimy szkolenia, a także wprowadzamy unifikację strojów kurierów, którzy będą ubrani w sposób oryginalny i jakościowo najlepszy, przez co naturalnie staną się wizytówką sieci. Celem tych działań jest to, aby nasi kurierzy byli postrzegani jako wysokiej klasy mobilni kelnerzy - dodaje Magdalena Piróg.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum