Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dairy Queen będzie działać w dwóch konceptach

Dairy Queen, rozwijana na naszym rynku przez masterfranczyzobiorcę, którym w maju 2015 r.został fundusz Bastion Venture Fund, uruchomiła w Polsce jeden lokal, w warszawskim Wola Parku. W ciągu czterech lat sieć ma rozrosnąć się do 26 placówek. Serwisowi portalspozywczy.pl udało się ustalić, w jakich formatach DQ będzie się rozwijać w naszym kraju.
Reklama

Dairy Queen zamierza otwierać w Polsce punkty w dwóch konceptach: DQ Chill oraz DQ Grill & Chill. Ten pierwszy funkcjonuje od 11 września na parterze Wola Parku, a ten drugi uruchomiony zostanie w strefie food court tego samego centrum handlowego najprawdopodobniej jeszcze w październiku. DQ w koncepcie Chill oferować będzie lody (m.in. flagowy produkt o nazwie "Blizzard" - lody sprzedawane w "odwróconym" kubeczku), desery lodowe, lodowe napoje i ciasta, natomiast w koncepcie Grill & Chill oprócz wskazanych już produktów klienci będą mogli dodatkowo nabyć dania na ciepło z kurczaka oraz burgery.

Placówki Dairy Queen w Polsce przez pierwsze dwa lata rozwijane będą samodzielnie przez Sparrow 4, ale po tym okresie spółka nie wyklucza rozpoczęcia udzielania franczyzy. 

więcej portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum