Dan Cake: Produkty impulsowe cieszą się relatywnie mniejszym zainteresowaniem

www.portalspozywczy.pl 23 kwietnia 2020 12:17

- W ciągu ostatnich kilku tygodni zanotowaliśmy znaczny wzrost zapotrzebowania na chleby tostowe oraz bułeczki mleczne, który przewyższa nasze obecne możliwości produkcyjne - mówi serwisowi portalspozyczy.pl Dawid Podsiadło, Sales Manager Dan Cake Polonia.

Jak mówi Dawid Podsiadło, obecna sytuacja wpłynęła zarówno na trendy w sprzedaży określonych grup produktów, jak i na zachowania i wybory konsumentów. Widać to również w portfolio produktów marki Dan Cake. - W ciągu ostatnich kilku tygodni zanotowaliśmy znaczny wzrost zapotrzebowania na chleby tostowe oraz bułeczki mleczne, który przewyższa nasze obecne możliwości produkcyjne. Zauważamy również tendencję, że produkty impulsowe – szybkie przekąski w małych opakowaniach – cieszą się relatywnie mniejszym zainteresowaniem. Spodziewamy się, że taka sytuacja na rynku będzie się utrzymywać - ocenia.

Jego zdaniem, mimo zaistniałej sytuacji konsumenci dokonują wyborów zakupowych w sposób świadomy. Robią większe zakupy, ale rzadziej. Zwracają uwagę na brak konserwantów i oczekują możliwie krótkiego składu. Chętniej decydują się na wybór produktów w opakowaniach standardowych i powiększonych. Istotna jest dla nich również wszechstronność produktu, dająca szeroki wachlarz możliwości jego konsumpcji – przykładem takiego wyrobu są bułeczki mleczne Dan Cake.

- Można zaobserwować zmiany w zachowaniu konsumentów, wynikające z faktu, że rzadziej robimy zakupy. Na ile ten trend będzie długotrwały, zależne jest od tego, ile czasu potrwa walka z koronawirusem. Jeśli obecna sytuacja na rynku będzie się przedłużać, nasza gospodarka z pewnością na tym bardzo mocno ucierpi - spadnie tym samym siła nabywcza Polaków. Wszystkie branże odczują konsekwencje tego stanu rzeczy, w tym również piekarnicza. Jesteśmy jednak w momencie, w którym w dość krótkim czasie możemy się jeszcze podnieść gospodarczo i uniknąć wieloletnich konsekwencji - ocenia Dawid Podsiadło.

Cały wywiad w serwisie portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6229
Ilość aktualnych ofert: 464118

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.