Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dania „U Jędrusia" promowane w mediach społecznościowych

Krakowska agencja Abanana, wchodząca w skład Grupy Eura7, od października odpowiedzialna jest za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych jednego z największych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych – „U Jędrusia". Zespół specjalistów Abanana odpowiada za kanały marki na Facebooku i Instagramie oraz prowadzenie płatnych kampanii.
Reklama

Zaproponowana przez nas strategia komunikacji marki ma przede wszystkim cieszyć konsumenta. Dlatego w zaproponowanej przez nas formule pojawią się pozytywni, uśmiechnięci, pełni entuzjazmu bohaterowie, z którymi utożsamić się mogą odbiorcy przekazu, konsumenci, którzy już sięgają po produkty marki, ale przede wszystkim ci, którzy jeszcze poszukują dla siebie zaufanego producenta wysokiej jakości dań gotowych o smaku potraw przygotowywanych w domu - wyjaśnia Agata Kieloch, Account Manager prowadząca projekt ze strony agencji.

- Spółka U Jędrusia od ponad 40 lat cieszy smakiem dań gotowych. W tym roku odświeżona została identyfikacja wizualna marki oraz opakowania produktów. W przyjętej strategii postawiliśmy na bliższą relację z klientem, prezentując swoje mocne strony i skojarzenia z marką, jakimi są: dobry smak, radość i wygoda. Nowa identyfikacja wizualna to początek większych zmian w strategii komunikacji firmy, w tym działaniach w social media. Naszym celem jest zbudowanie marki „U Jędrusia" w oczach klientów na nowo. Na Facebooku oraz Instagramie pragniemy podejmować działania wizerunkowe, które staną się pierwszym punktem kontaktu klienta z produktami „U Jędrusia" – mówi Monika Laufer-Ryszka, Specjalista ds. Marketingu U Jędrusia.  

Zespół grafików, ze względu na zakładaną grupę docelową, stworzył nowe i lekkie wizualnie grafiki. Każda z nich, choć nieco inna, tworzy spójną całość i nawiązuje do specyfiki produktów. Pojawiają się również charakterystyczne motywy graficzne, takie jak dekoracyjny pattern.

Agnieszka Skrabalak, Head of Creative dodaje: - Potencjalny konsument zostanie wciągnięty w kulinarny świat marki benefitami produktów czy też inspiracjami kulinarnymi. Wszystko to podamy w atrakcyjnej, angażującej formie i treści. W komunikacji wykorzystamy niezwykłego brand hero, a na jego ostateczny kształt będą mieli wpływ obserwatorzy profilu. Dodatkowo pojawią się ciekawe konkursy z nagrodami.

„U Jędrusia" to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych, który współpracuje w skali ogólnopolskiej z większością sieci handlowych. Z sukcesem zdobywa nowe rynki, także zagraniczne. Zatrudnia ponad 1000 pracowników. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum