Danio wspiera sprzedaż konkursem dla konsumentów

Zadaniem nowej kreacji kampanii jest uwydatnienie mocnych stron produktu.
Dodatkowym wsparciem telewizyjnej kampanii reklamowej są działania digital. Rusza nowa, graficznie odświeżona strona Danio www.danio.com.pl. Jej głównym celem jest zbudowanie wartości produktu i przekazanie konsumentom w prosty i angażujący sposób informacji na temat Danio. Na stronie przez kolejnych sześć tygodni, począwszy od 9 marca, prowadzony jest konkurs, w którym każdy kto poprawnie odpowie na krótkie pytania dotyczące produktu oraz stworzy plakat ilustrujący swoją walkę z Małym Głodem, ma szansę wygrać nagrody - 6 tabletów oraz 150 designerskich toreb na zakupy.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Y&R, działaniami digital zajmuje się agencja VML, a za zakup mediów wspierających całość aktywacji odpowiada agencja Mediacom. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words.