PARTNER PORTALU

Danone na Internetowym FRSiH: Pandemia to nie czas na wprowadzanie nowych produktów

Autor: MW, dlahandlu.pl 6 listopada 2020 12:29

Danone na Internetowym FRSiH: Pandemia to nie czas na wprowadzanie nowych produktów Bartosz Mędrecki, kierownik ds. rozwoju grup klientów w Danone

- Własny e-sklep to nie jest kierunek, który rozważamy. Swój rozwój w kanale internetowym opieramy na współpracy z biznesami wyspecjalizowanymi oraz sieciami handlowymi. Podczas pierwszej fali byliśmy przygotowani do współpracy z dużymi graczami, wyzwaniem okazali się być ci mniejsi - mówił Bartosz Mędrecki, kierownik ds. rozwoju grup klientów w Danone podczas debaty "E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowej", która odbyła się w ramach Internetowego Forum rynku Spożywczego i Handlu.

- Jesteśmy w trakcie drugiej fali pandemii, więc doświadczenie z pierwszej procentuje. Wiosną byliśmy zaskoczeni, teraz - przygotowani. Wyzwaniem z pierwszej fali okazała się współpraca z mniejszymi podmiotami, sieciami i sklepami, które zaczęły otwierać się na handel online. Okazało się, że to nam w tym momencie zabrakło kompetencji i doświadczenia. Musieliśmy szybko się przygotować do nowej sytuacji i podzielić zadaniami, tak aby nasi pracownicy mogli współpracować z małymi klientami, dostarczyć im nasze know-how oraz kontent - powiedział Bartosz Mędrecki.

Panelista odniósł się także do kwestii zmian w zachowaniach konsumentów. - Z naszej perspektywy zmiany zaszły przede wszystkim w sposobie robienia zakupów. Klienci idą w kierunku zakupów stockujących, czyli na zapas. Wiedzą, że przepustowość kanału internetowego może być ograniczona,  a terminy dostaw wydłużone - dlatego kupują więcej. Zmienia się charakterystyka zakupów i profil koszyka, do mody wracają multipaki. Kreujemy więc produkty w tym obszarze. Negatywnym zjawiskiem był dla nas spadek sprzedaży produktów "on the go", które przed pandemią rosły w szybkim tempie. Wiosna okazała się być kiepskim czasem dla nowości. Pierwszy raz tak szybko podejmowaliśmy decyzje o rezygnacji z ich dalszego wprowadzania. To nie był czas na próbowanie nowych rzeczy - ocenił przedstawiciel Danone.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7474
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,64

  • Śr

    4,08

  • Min

    3,19

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.