Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Daria Zawiałow ambasadorką najnowszej kampanii marki Lipton

Wejście na rynek nowej linii herbat owocowych Lipton jest wsparte silną kampanią mediową, której ambasadorką została gwiazda młodego pokolenia – Daria Zawiałow.
Reklama

Naturalny, przyjemny smak maliny i bzu, truskawki z rabarbarem czy grejpfruta i pomarańczy to tylko kilka z wybranych propozycji największej premiery marki Lipton od firmy ekaterra, największego producenta herbat w Polsce i na świecie. Ekaterra niedawno odłączyła się od struktur koncernu Unilever i samodzielnie rozwija biznes herbaciany, będą częścią funduszu CVC. Pięć nowych wariantów opartych na połączeniu słodkich i kwaśnych smaków to owocowa przyjemność zamknięta w torebkach pochodzenia roślinnego. Premiera nowości została wsparta silną kampanią mediową ,,Robię to dla przyjemności”.

Wejście na rynek nowej linii herbat owocowych Lipton jest wsparte silną kampanią mediową. W kampanii ,,Robię to dla przyjemności” zaplanowano liczne aktywacje dla konsumentów. Do wygrania są m.in. limitowane zaproszenia na wyjątkowy koncert Darii Zawiałow organizowany przez markę Lipton, unikatowe bluzy zaprojektowane wspólnie z piosenkarką, a także zestaw kultowych kubków Lipton w odświeżonej odsłonie. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum