PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Darmowe owoce i warzywa dla dzieci w sklepach Carrefour

Autor: dlahandlu.pl 25 lutego 2020 09:54

Darmowe owoce i warzywa dla dzieci w sklepach Carrefour Carrefour chce zmienić nawyki żywieniowe najmłodszych konsumentów, fot. materiały prasowe

Carrefour i Nestlé łączą siły, by wesprzeć rodziców w wysiłkach do przyjęcia przez dzieci zdrowszej i bardziej zrównoważonej diety, promując codzienne spożywanie owoców i warzyw. W tym celu obie firmy uruchomiły inicjatywę „Adopt a Fruit, Adopt a Vegetable”. Inicjatywa wpisuje się w projekty "Nestlé for Healthier Kids" oraz "Act for Food" Carrefoura, które zostały wprowadzone na całym świecie w 2018 roku.

W ramach nowego przedsięwzięcia w swoich sklepach Carrefour oferuje rodzicom i ich dzieciom bezpłatne owoce i warzywa, a także przepisy kulinarne i wskazówki dotyczące gotowania. Inicjatywa promuje również zdrowsze produkty, które zawierają pełne ziarno, mniej cukru i soli, a także produkty ekologiczne i roślinne. Inicjatywa zostanie uruchomiona we wszystkich hipermarketach Carrefour we Francji, a następnie zostanie wdrożona w Argentynie i we Włoszech, a także na innych kluczowych rynkach dla obu firm.

Alexandre Bompard, CEO Carrefour, oświadczył: - W ramach naszego programu Act for Food pracujemy nad jakością naszych produktów poprzez ciągłe ich ulepszanie, tak aby jedzenie znów stało się przyjemnością i nie stanowiło już problemu dla naszego zdrowia. W 2019 r. dokonaliśmy przeglądu receptur 1500 produktów marki Carrefour i mocno zaangażowaliśmy się w żywność dla dzieci, przechodząc na w 100% ekologiczne produkty Carrefour Baby, eliminując sztuczne smaki i dodatki, kontrowersyjne substancje oraz redukując cukier i zawartość soli. Łącząc nasze zobowiązania ze zobowiązaniami Grupy Nestlé, idziemy jeszcze dalej, aby umożliwić rodzicom oferowanie dzieciom zdrowej i zróżnicowanej diety od najmłodszych lat. 

- Uważamy, że mamy ważną rolę do odegrania w pomaganiu rodzicom w promowaniu zdrowszych nawyków. Tylko w 2019 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 1300 produktów spożywczych i napojów przygotowanych w celu zaspokojenia szczególnych potrzeb żywieniowych dzieci - powiedział Mark Schneider, CEO Nestlé.

Carrefour i Nestlé są również zaangażowane w zwiększanie przejrzystości i identyfikowalności swoich produktów. Obie firmy niedawno ogłosiły zastosowanie technologii blockchain w celu zapewnienia konsumentom danych umożliwiających śledzenie wybranych produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6867
Ilość aktualnych ofert: 440136

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,39

  • Śr

    7,30

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.