Reklama
Partnerzy portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dealz otwiera 99. sklep w Polsce

W Atrium Targówek przy ul. Głębockiej 15 w Warszawie otwarto 99. sklep marki Dealz w Polsce. W centrum handlowym ruszyła także piekarnio-cukiernia Skalski.
Reklama

Sklep Dealz zajął 420 m2. owo otwarty sklep znajduje się w pobliżu lokalu Pepco.

Należąca do Pepco Group marka Dealz zadebiutowała na polskim rynku 3,5 roku temu. Jest to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Propozycja marki obejmuje zarówno artykuły spożywcze, drogeryjne, jak i do dekoracji oraz wyposażenia domu, a także zabawki, narzędzia oraz asortyment dla zwierząt.

Piekarnio-cukiernia Skalski z kolei stanowi uzupełnienie oferty spożywczej Atrium Targówek. Polska marka działająca nieprzerwanie od 1959 roku oferuje wysokiej jakości, zdrowe wyroby cukiernicze, pieczywo i torty, tworzone na bazie świeżych, naturalnych składników. W każdym sklepie na bieżąco wypiekane są wyroby ze świeżego, niemrożonego ciasta.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum