Decathlon z nowym silnikiem dla e-sklepu. Ułatwi szybsze zakupy

Autor: dlahandlu.pl 7 grudnia 2020 09:56

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów Decathlon wdrożyła nowy silnik e-commerce CUBE, zmieniający infrastrukturę e-sklepu na nowoczesną architekturę, umożliwiającą klientom Decathlon.pl łatwiejsze, szybsze i bardziej intuicyjne zakupy.

Zaprojektowana ścieżka zakupowa czyni zakupy bardziej intuicyjnymi. Nowa strona jest responsywna, dlatego można korzystać z niej na wszystkich urządzeniach, zwłaszcza mobilnych.

Zmiany na karcie produktu poprawiają proces wyboru rozmiaru lub typu produktu. Dzięki temu pojawiła się możliwości lepszej prezentacji dostępności produktów zarówno w sklepie online, jak i stacjonarnym. Usprawniona została także wyszukiwarka, tak aby dostarczać użytkownikowi spersonalizowaną zawartość już przy pierwszej interakcji. Cały proces zakupowy to także udoskonalony sposób dostawy, nowe metody płatności. Nową architekturę wspiera proces komunikacji oparty na mailach transakcyjnych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6081
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    4,80

  • Min

    4,48

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.