Decathlon z nowym silnikiem dla e-sklepu. Ułatwi szybsze zakupy
Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów Decathlon wdrożyła nowy silnik e-commerce CUBE, zmieniający infrastrukturę e-sklepu na nowoczesną architekturę, umożliwiającą klientom Decathlon.pl łatwiejsze, szybsze i bardziej intuicyjne zakupy.
Reklama
Zaprojektowana ścieżka zakupowa czyni zakupy bardziej intuicyjnymi. Nowa strona jest responsywna, dlatego można korzystać z niej na wszystkich urządzeniach, zwłaszcza mobilnych.
Zmiany na karcie produktu poprawiają proces wyboru rozmiaru lub typu produktu. Dzięki temu pojawiła się możliwości lepszej prezentacji dostępności produktów zarówno w sklepie online, jak i stacjonarnym. Usprawniona została także wyszukiwarka, tak aby dostarczać użytkownikowi spersonalizowaną zawartość już przy pierwszej interakcji. Cały proces zakupowy to także udoskonalony sposób dostawy, nowe metody płatności. Nową architekturę wspiera proces komunikacji oparty na mailach transakcyjnych.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama