Decyzja BAT odbije się niekorzystnie na wynikach KDWT

Zaznacza, że Eurocash nie będzie zmieniać strategii z powodu decyzji BAT o zmianie modelu dystrybucji.
- Nasza strategia nie zmienia się. My pracujemy dla naszych klientów i to pod ich kątem, nie dostawców, budujemy naszą strategię - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Amaral.
- Nasi klienci z pewnością będą dalej obsługiwani przez KDWT w najlepszy możliwy sposób, w ramach dostępnego asortymentu - zapewnia.
Amaral dodaje: - BAT podejmuje sam decyzję, czy zamierza być partnerem dystrybutorów hurtowych, czy z nimi konkurować. Naszym zdaniem nie da się połączyć obu ról jednocześnie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.
- Warto też pamiętać o przykładach chociażby z rynku piwa, gdzie systemy dystrybucyjne rozwijane przez producentów są kosztowne i nieefektywne - dodaje.
Grupa Eurocash jest na rynku polskim liderem w hurtowej dystrybucji produktów FMCG, czyli szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych.
KDWT to spółka z grupy Eurocash zajmująca się sprzedażą produktów impulsowych.