Reklama
Partnerzy serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Decyzja BAT odbije się niekorzystnie na wynikach KDWT

Grupa Eurocash spodziewa się, że decyzja British American Tobacco Polska o zmianie modelu dystrybucji niekorzystnie odbije się na wynikach jej spółki zależnej KDWT. Eurocash nie zamierza jednak zmieniać swojej strategii w związku z nową sytuacją na rynku.
Reklama
Spodziewamy się, że w naturalny sposób odbije się to niekorzystnie na wynikach KDWT - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Luis Amaral, prezes notowanej na warszawskiej giełdzie Grupy Eurocash.

Zaznacza, że Eurocash nie będzie zmieniać strategii z powodu decyzji BAT o zmianie modelu dystrybucji.

- Nasza strategia nie zmienia się. My pracujemy dla naszych klientów i to pod ich kątem, nie dostawców, budujemy naszą strategię - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Amaral.

- Nasi klienci z pewnością będą dalej obsługiwani przez KDWT w najlepszy możliwy sposób, w ramach dostępnego asortymentu - zapewnia.

Amaral dodaje: - BAT podejmuje sam decyzję, czy zamierza być partnerem dystrybutorów hurtowych, czy z nimi konkurować. Naszym zdaniem nie da się połączyć obu ról jednocześnie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.
- Warto też pamiętać o przykładach chociażby z rynku piwa, gdzie systemy dystrybucyjne rozwijane przez producentów są kosztowne i nieefektywne - dodaje.

Grupa Eurocash jest na rynku polskim liderem w hurtowej dystrybucji produktów FMCG, czyli szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych.

KDWT to spółka z grupy Eurocash zajmująca się sprzedażą produktów impulsowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.