Dekoria bierze 850 mkw. w Domotece

Dekoria jest polską marką działającą w branży dekoracji wnętrz od ponad czternastu lat. Ma jeden sklep stacjonarny w kraju, jednak najwyższa sprzedaż odbywa się za pośrednictwem e-sklepów, z czego największy dekoria.pl obejmuje rynek polski oraz 12 prowadzonych za granicą. Firma specjalizuje się w szyciu dekoracji tekstylnych na wymiar zamawianych drogą online. W swojej kompleksowej ofercie ma ponad 50 tysięcy produktów do aranżacji wnętrz – oprócz zasłon, firan, rolet i innych dekoracji tkaninowych także meble, lampy, dywany oraz dodatki dekoracyjne np. obrazy, zegary, lustra. Wyposażenie sklepu będzie obejmowało również ekrany dotykowe z informacjami o całym asortymencie oraz infokioski umożliwiające klientom indywidualną konfigurację produktów.
- Od dawna przymierzaliśmy się do otwarcia salonu w Warszawie, gdyż jest to nasz największy rynek sprzedaży detalicznej. Bardzo się cieszymy, że wreszcie klienci w stolicy będą mogli zobaczyć produkty Dekorii „na żywo”, uzyskać profesjonalną poradę z zakresu aranżacji wnętrz – mówi Agnieszka Rybka, dyrektor handlowy marki Dekoria.