Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Delecta z kampanią "Delecta. Powiedz to prosto z serca"

Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w kluczowych stacjach TV przez najbliższe 5 tygodni, co zagwarantuje marce wsparcie odsprzedaży produktów w kluczowym sezonie. Działania w TV będą wsparte komunikacją w mediach społecznościowych, YouTube, Digital OOH oraz Influencer Marketing. W sklepach, tam, gdzie konsument podejmuje decyzję zakupową, planujemy szeroko zakrojone działania wspierające widoczność marki Delecta.
Reklama

Konsekwentnie realizując naszą strategię marketingową, budujemy w głowach konsumentów spójny i emocjonalnie angażujący wizerunek marki Delecta – mówi Magdalena Mioduszewska, dyrektor marketingu FoodWell.

Czas pandemii zmienił zwyczaje naszych konsumentów. Doceniamy wagę ogniska domowego, chętniej jemy w domu i przygotowujemy żywność od postaw. Wracamy do korzeni – dbając o to , co jemy i z kim jemy. Nasza nowość TAKIE TO PROSTE gwarantuje, nie tylko prosty skład i krótką listę składników, ale również łatwy sposób przygotowania pysznego śniadania – mówi Monika Rożnowska, Senior Brand Manager. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum