Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Delikatesy Alma ruszają z franczyzą

Zarząd Almy Market podjął decyzję o rozszerzeniu działalności o ofertę współpracy franczyzowej w ramach prowadzenia sklepów pod szyldem ALMA SMART.
Reklama

Jako wartość pakietu firma wymienia m.in.: 20 lat doświadczenia w branży FMCG, sprawdzoną i wypracowaną strukturę asortymentu, kilka tysięcy unikalnych artykułów sprowadzanych z całego świata, marki własne oraz sprawdzone metody aktywizacji sprzedaży i strukturę asortymentu pozwalającą na generowanie ok 5 proc. marży wyższej niż standardowy sklep.

Przypomnijmy, w grudniu prezes spółki w rozmowie z PAP tak opisywał nowy koncept:"W 2015 roku chcemy uruchomić franczyzową sieć convenience z trochę wyższej półki, nawiązującą w nazwie do Almy. Sklepy o powierzchni 200 - 450 m kw powstawałyby w centrach miast i na dużych osiedlach miejskich. W ofercie byłyby m.in. produkty marki Food&Joy. Wkrótce zatwierdzimy umowę franczyzową, zgłaszają się do nas chętni".

Grupa Kapitałowa Alma Market od stycznia do końca września zwiększyła przychody ze sprzedaży o 4 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Wzrost przychodów ze sprzedaży nie przełożył się jednak na dodatni wynik na działalności gospodarczej, gdyż grupa odnotowała w tym okresie stratę w wysokości 24,2 mln zł. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.