PARTNER PORTALU

Delikatesy Centrum: Klienci korzystający z aplikacji wydają w sklepie więcej

Autor: MK 4 maja 2021 11:38

Delikatesy Centrum: Klienci korzystający z aplikacji wydają w sklepie więcej Ponad milion pobrań aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum, fot. materiały prasowe

Sieć supermarketów Delikatesy Centrum, organizowana przez Grupę Eurocash, intensywnie rozwija swoją aplikację mobilną. W ciągu roku liczba jej użytkowników wzrosła o ponad 500 proc.

Według Delikatesów Centrum, klienci korzystający z aplikacji robią większe zakupy – ich wartość jest wyższa średnio o 55 proc. od średniego koszyka w sieci.

Ponad połowa Polaków kupuje z aplikacją  mobilną

Mobilne aplikacje zakupowe święcą triumfy. Dzięki nim konsumenci mogą łatwiej kontrolować wydatki i korzystać ze spersonalizowanych promocji. Jak wynika z badania GfK Shopping Monitor 2021, aż 59 proc. osób odpowiedzialnych za zakupy produktów FMCG do swojego gospodarstwa domowego używa aplikacji mobilnych sieci handlowych – z których zaś 10 proc. deklaruje korzystanie z rozwiązania oferowanego przez Delikatesy Centrum.

Odsetek użytkowników aplikacji jest wysoki zarówno wśród mieszkańców wielkich miast, jak i małych miejscowości. Z raportu PMR „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2020” można dowiedzieć się, że w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców z takich narzędzi korzysta 63 proc. konsumentów, od 200 do 499 tys. – 65 proc., od 20 do 199 tys. – 58 proc., a w miejscowościach do 20 tys. – 52 proc. Natomiast na wsi, gdzie dominują sklepy lokalne, nienależące do centralnie zarządzanych sieci, korzystanie z aplikacji deklaruje aż 49 proc. klientów. Pstanie oferować wygodne zakupy i spersonalizowane promocje.  

Aplikacja mobilna Delikatesy Centrum w liczbach

Zgodnie z trendami konsumenckimi swoją aplikację mobilną rozwija m.in. sieć Delikatesów Centrum. Grupa Eurocash od lat inwestuje w rozwój nowoczesnych rozwiązań, które jej klienci – w tym przypadku właściciele sklepów Delikatesy Centrum – mogą wykorzystywać do lepszego odpowiadania na potrzeby konsumentów. Uruchomiona w 2018 roku usługa do dziś została pobrana przez ponad 1 mln klientów. Dziennie korzysta z niej więcej niż 200 tys. konsumentów robiących zakupy w sklepach należących do sieci. Aplikacja połączona jest z Delikartą – osoby, które zakładają w niej konto, automatycznie dołączają do programu lojalnościowego. Po rejestracji mają możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji, takich jak: historia zakupów i oszczędności czy dedykowane kupony promocyjne.







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10000
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.