Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Delikatesy Centrum sięgają po argument finansowy, żeby powiększać sieć

Eurocash, operator sieci Delikatesy Centrum stara się powiększyć się dzięki formule agencyjnej. Osobom, które do 31 października podpiszą umowę na prowadzenie sklepu sieć oferuje 25 tys. przychodu gwarantowanego przez rok, przy spełnieniu określonych warunków zawartych w umowie.
Reklama

Zgodnie z założeniami strategii rozwoju z 2018 roku, sieć Delikatesy Centrum miała zostać powiększona o 900 sklepów do 2023 roku. Zgodnie z założeniami strategii spółka powinna otwierać średnio po 225 placówek w każdym z lat 2020-23. Analitycy mBanku sugerują, że możliwe jest otwarcie maksymalnie 370 sklepów w tym okresie. Aby stało się to możliwe sieć musi sięgnąć po nowe zasoby, zwłaszcza, że w ostatnim kwartale (I kw. 2020) sieci ubyło 6 placówek.

Sieć zapewnia, że agent nie ponosi na początek żadnych kosztów i nie wnosi żadnego wkładu własnego, a handel w niedzielę zależy od jego decyzji. W ramach modelu agencyjnego przedsiębiorcy otrzymują: lokalizację, wyposażenie, zaopatrzenie i logistykę, wsparcie marketingowe, system POS oraz dostęp do szkoleń w ramach Akademii Umiejętności Eurocash.

Sieć Delikatesy Centrum działa od 1999 roku, liczy obecnie 1560 sklepów z systemie samoobsługowych, ale z ladą mięsną (mięsa, wędliny, sery, ryby i garmażerka).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum