PARTNERZY PORTALU

Delikatesy Centrum w tarapatach, rusza grupa ratownicza

Autor: MK 14 maja 2021 09:25

Delikatesy Centrum w tarapatach, rusza grupa ratownicza Eurocash wdraża plan naprawczy w sklepach własnych Delikatesy Centrum, fot. shutterstock

Grupa Eurocash prowadząca sieć sklepów Delikatesy Centrum wdraża plan naprawczy w sklepach własnych. Do zadania specjalnego wytypowano tzw. grupę ratowniczą.

Kampania na rzecz odbudowy sklepów własnych

Eurocash rusza z kampanią na rzecz odbudowy sklepów własnych. Jej główne punkty to:

- SEGMENTACJA I WYBÓR SKLEPÓW (na podstawie rankingu LFL i kontrybucji wyłoniono 180 sklepów własnych o najgorszych wynikach)
- KOŁO RATUNKOWE "PLAN" (plan naprawczy obejmuje znaczące inwestycje w marże, ceny, oferty promocyjne i lojalnościowe)
- ZAŁOŻENIA SPRZEDAŻY (Głębszy i odważniejszy plan inwestycyjny ukształtował założenia
dotyczące odbudowy sprzedaży.)
- RATOWNICY ”LUDZIE” (Ratownicy HO: Grupa zadaniowa w HO do koordynowania planu)
- MONITOROWANIE I KONTROLA (Ciągłe monitorowanie procesu HO i Operacji w celu zapewnienia, że wszystkie zadania są wykonywane prawidłowo)

Parametry 

Grupa Eurocash prowadzi 425 sklepów własnych, 980 sklepów franczyzowych i 156 sklepów partnerskich (Rogala+FHC-2). Sprzedaż z mkw. w przypadku sklepów własnych w I kw. 2021 r. to 1.1 tys. miesięcznie przy sklepie o pow. 355 mkw. (1.2 tys. zł w I kw. 2020 r.), w przypadku sklepu franczyzowego jest to 1.7 tys. zł., a przy sklepach partnerskich 1.6 tys. zł.

Firma podkreśla, że wdrożenie koncepcji Delikatesy Centrum w sklepach własnych wymaga jeszcze pracy i skupienia.

– Spadek rentowności wynika przede wszystkim z gorszych rezultatów własnych sklepów detalicznych w sieci Delikatesy Centrum. Pod względem efektywności, w tym sprzedaży na metr kwadratowy, ustępują one placówkom prowadzonym przez franczyzobiorców. Naszym celem jest, aby „równały w górę” do najlepszych. Na początku br. wdrożyliśmy program naprawczy, do którego wytypowaliśmy 180 placówek najsłabiej radzących sobie na rynku. W pierwszej fazie działania naprawcze wdrożyliśmy w 120 sklepach. Druga faza, planowana na sierpień, obejmie kolejne 60 sklepów – zapowiedział Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Wcisniety 2021-05-24 14:21:10

    Eurocash zwolnil najzdolniejszego managera w Polsce . Taki kreatywny , mysliciej , tworca know-how, przewidujacy i strategiczny , odpowiedzialny i motywujacy . Szkoda ale mieli racje - kto to ??? oczywiscie Dariusz , Dariusz Brodaty z firmy ktora wlasnie zamknela sie w Polsce ))))

  • Arek 2021-05-17 22:59:24

    Problemem DC są takie typy jak "Rogala+Mądrala" którzy rozwalają organizację od środka, brak inwestycji w jakość sklepów, brak odświeżenia logo od przeszło dekady, pudrowanie starych modelów współpracy, stare wyposażenie w sklepach, brak utrzymywania standardów w sklepach w zakresie asortymentu, rozdawnictwo bonusów, organizacja promocji dla FB, a nie dla Klientów sklepów, ciągłe eksperymenty na managerach, i brak cierpliwości Zarządu oraz fakt to, że FB zawsze wie lepiej co się sprzedaje na całym Świecie. A mogło być tak pięknie.

  • Darek 2021-05-16 21:54:00

    Luis nie zna , Luis nie umie ,Luiu nie potrafi zatrudnić człowieka , który zna się na na zarządzaniu siecią sklepów . Po prostu każdy , powtarzam każdy z zewnątrz jest mądrzejszy od niego i wie jak to poukładać !!. DC to już trup , Luis ucz się od Biernackiego (na naukę już za późno ). Te Contiga i Beny ( z "rodzina" wychodzi się najgorzej ) to już gwóźdź to waszej trumny . Wybacz , ale dwójkę tych Dyrektorów Generalnych w każdej szanującej się sieci , nie byłoby już po mc pracy (jlbau cudem przeszli rekrutację ) Zresztą jak wszystkich członków Zarządu EC.

ZOBACZ WSZYSTKIE (19)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10685
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,18

  • Śr

    7,93

  • Min

    5,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.