Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Delikatesy Organic Farma Zdrowia znikają z warszawskiego centrum handlowego

Sprzedaż sklepów Organic Farma Zdrowia wyniosła w III kwartale br. 13,8 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 5 proc., natomiast wzrost LfL wyniósł 7,2 proc. Skonsolidowana sprzedaż Grupy Organic Farma Zdrowia wyniosła ponad 23,4 mln zł, czyli wzrosła o 3 proc., w stosunku do września 2018 roku.
Reklama

We wrześniu 2019 roku Organic Farma Zdrowia przeprowadziła kompleksowy remont i rewitalizację delikatesów przy ulicy Fieldorfa w Warszawie. Obecnie sklep jest w 100 proc. zgodny z najnowszym konceptem dla sklepów sieci zarówno co do oferty produktowej i jej ekspozycji, jak i wyglądu i wyposażenia oraz wygody robienia zakupów. Spółka dokonała również rewitalizacji delikatesów w poznańskim centrum handlowym Posnania, natomiast nie przedłużyła umowy najmu lokalu w warszawskim centrum handlowym Wola Park, w którym znajdowały się najstarsze, ale też najmniejsze delikatesy sieci, nie spełniające aktualnych standardów sieci.

We wrześniu spółka dystrybucyjna Eko-Wital wprowadziła do sprzedaży nowe ekologiczne produkty. W tym gronie znajdują się kolejne napoje bezmleczne bio marki Isola - ich oferta została rozszerzona o wodę kokosową z napojem kokosowym, napój owsiany i ryżowy typu light. Spółka wprowadziła także batony ekologiczne i przekąski Happy Life oraz nowe, ekologiczne batony marki Bombus Energy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.