DHL z kampanią w telewizji i sklepach. Promuje odbiory w POP-ach

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2020 12:18

DHL prowadzi świąteczną kampanię promującą odbiory i nadania w POPach. Potrwa ona od 7 do 22 grudnia.

Głównym elementem promocji będą telewizyjne spoty sponsorskie w stacjach TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła. Emitowane będą głównie rano do godziny 9.00 oraz po godzinie 17. Kampanię telewizyjną uzupełni komunikacja online (m.in. bannery www, mailingi, animacja na Youtube) oraz komunikacja offline (m.in. wobblery i ulotki w sieci punktów DHL POP). Dla pracowników salonów sieci Lagardere Travel Retail (Inmedio, Inmedio Trendy, Relay, 1 minute, Discover, Hubiz) przygotowaliśmy koszulki promujące POP. W wybranych sklepach Inmedio i Inmedio Trendy, zostanie również wywieszona przysufitowa dekoracja świąteczna z identyfikacją wizualną POP. Dodatkowo w okresie 7-15 grudnia DHL Parcel będzie prowadzić wspólną komunikację z Zalando i siecią LTR – zdradza Anna Jędryka, Menedżer Działu Marketingu Konsumenckiego i Sprzedaży Detalicznej DHL Parcel.

Sieć partnerska DHL Parcel istnieje na polskim rynku od 2015 roku. W jej skład wchodzą m.in. Żabki, salony Inmedio, Relay, 1 Minute, sklepy abc, Kaufland a także stacje benzynowe Shell. Ponadto, klienci mają do dyspozycji 170 automatów paczkowych zlokalizowanych przede wszystkim w sklepach Biedronka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5926

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    21,16

  • Śr

    16,85

  • Min

    12,84

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.