PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej (pełna relacja)

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2017 15:20

Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej (pełna relacja) Fot. Żelazna Studio

Drugiego dnia X Forum Rynku Spożywczego i Handlu odbyła się sesja pt. Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej. Debatowano w jaki sposób e-commerce i technologie cyfrowe zmienią handel.

Michał Seńczuk uważa, że czas na zmianę świadomości wewnątrz firmy na proklienta. - Szukamy sposobu na kontakt zwrotny do klienta. Gdy otrzymamy sygnał, że coś trzeba poprawić czy zareagować na jakąś sytuację, to robimy to, ale zastanawiamy się jak powiedzieć klientowi, że to uczyniliśmy. Trwają pracę na komunikacja zwrotną z klientem w czasie rzeczywistym. Wyzwaniem jest jak zrozumieć emocje towarzyszące klientowi w czasie zakupów – mówił prezes POLOmarketu. Z kolei prezes, bdsklep.pl Sp. z o.o. powiedział, że dobrze dobrana i personalizowana oferta wziększa wszystkie wskaźniki: wartość kosztyka, wolumeny sprzedaży czy powtarzalnośc zakupów. - Musimy pamiętać, że internet jest jedną wielka porównywarką cen. Klienci mogą swobodnie zmieniać sklepy i porównywać ich ofertę, także cenową – mówił Jacek Palec.

Do personalizacji oferty odniósł się również Michał Nowak. - Nieocenioną pomocą dla nas jest obserwacja ruchu na stronie. Widzimy czego klienci szukają, co oglądają i co kupują. Dzięki tej wiedzy możemy personalizować nawet wygląd strony – zauważył właściciel OutletSpozywczy.pl. - Nasz biznes jeszcze nie dawno nie był w ogóle możliwy. To internet i digitalizacja handlu i całego społeczeństwa stworzyła nam możliwości realizacji – podkreślił Zbigniew Płuciennik. Dodał, że firma cały czas jest otwarta na kontakt z klientem, który ma możliwość oceny pracy shopera.

Robert Kremser zauważył, że pojawił się nowy zawód – analityk danych. - Obecnie wiedza o kliencie jest najważniejsza. Firmy zbierają niewyobrażalna ilość informacji. Chcą wiedzieć wszystko. Sami jesteśmy zaskoczeni tym, jak dużo firmy chcą wiedzieć o swoim kliencie, nawet potencjalnym. Z tego względu analityk danych ma przed sobą świetlaną przyszłość – uważa Robert Kremser.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834
Ilość aktualnych ofert: 472067

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.