Dino będzie mógł pozyskiwać środki na rozwój sieci z emisji obligacji
Przypomnijmy, że według wyliczeń portalu dlahandlu.pl, Dino jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią detaliczną w Polsce, biorąc pod uwagę liczbę otwieranych placówek.
W pierwszym półroczu 2017 roku sieć Dino powiększyła się o 49 placówek i liczy 677 sklepów. Konkurencyjnej Biedronce przybyło 19 sklepów (2741 placówek).
Zarząd Dino informuje, że w ramach programu spółka będzie mogła dokonywać wielokrotnych emisji niemających formy dokumentu, zabezpieczonych obligacji na okaziciela, w złotych polskich. Decyzje dotyczące uruchamiania kolejnych emisji w ramach Programu oraz ich wartości będą podejmowane w oparciu o bieżące potrzeby spółki związane z pozyskiwaniem finansowania.
- Celem programu jest dywersyfikacja źródeł finansowania oraz optymalizacja kosztów działalności spółki – informuje zarząd Dino. - Środki pieniężne pozyskane w ramach programu przeznaczone zostaną na rozwój działalności spółki w ramach dotychczas przyjętej strategii rozwoju, polegającej w szczególności na rozwoju własnej sieci supermarketów działających w segmencie proximity wraz z centrami dystrybucyjnymi i siecią logistyczną – dodają przedstawiciele spółki Dino.