Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dino chce mieć więcej alkoholi marki własnej

Sieć Dino czeka na zatwierdzenie przez Urząd Patentowy kilku znaków towarowych marek własnych. Wśród nich są m.in. wódka Folk i piwo B.
Reklama

Sklepy Dino oferują produkty marki własnej, które (z wyłączeniem produktów Agro-Rydzyny) stanowiły w ubiegłym roku 4,5% przychodów ze sprzedaży (4,1% w 2021 r.).

 

 

Dino ma 26 marek własnych

Sieć Dino może się pochwalić już 26 markami własnymi. Dwie z nich to marki piwa: Brewer i Browarne. Teraz do tej rodziny dołączy "B" (w tej marce może się też znaleźć wariant bezalkoholowy) i wódka Folk.

Brewer to piwo jasne mocne. Należy do jasnych lagerów — najpopularniejszych i cieszących się sporym powodzeniem piw dolnej fermentacji.

Browarne to klasyczne piwo typu pils. Charakteryzuje się chlebowo-słodowym aromatem z wyczuwalną goryczką. Warzony zgodnie z recepturą opracowaną w Pilznie. Dostępne w butelce oraz puszce.

Marki własne Dino to: Kuchnia Smaku, Mroźny Ogród, Ice&Fun, Aqua Zdrój, Deliss, Aqua Fruta, Brewer, Browarne, Gugu, Fire Up, Jazz, Doggy, Mangillo, LaVenda, Big Snack, Rio de Brass, Warzyw Moc, Paris Style, Złote Łany, Liff, Bystry Zdrój, Evolt, Bakaliowy Targ, Bakaliowy Snack, Idealna czy Sweet Caty.

Dino to prawie 2,2 tys. supermarketów

Spółka Dino Polska otworzyła w 2022 r. 344 nowe sklepy, wobec 343 marketów w 2021 r. Na koniec roku sieć liczyła 2156 sklepów.

Dino to ogólnopolska sieć średniej wielkości supermarketów spożywczych zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Każdy sklep oferuje klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (SKU).

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum