PARTNER PORTALU

Dino i Biedronka zrównały się w nakładach inwestycyjnych. Dino otworzyło 153 sklepy, Biedronka 52

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2020 11:17

Dino i Biedronka zrównały się w nakładach inwestycyjnych. Dino otworzyło 153 sklepy, Biedronka 52 fot. materiały prasowe Dino

Spółka Dino otworzyła w ciągu 9 miesięcy 153 markety, a Biedronka 52. Spółka z Krotoszyna przeznaczyła na inwestycje 681 mln zł a Biedronka 141 mln euro czyli ok. 637 mln zł.

W okresie od stycznia do września 2020 roku sieć Dino powiększyła się o 153 markety wobec 138 placówek otwartych w analogicznym okresie poprzedniego roku, w związku z czym na koniec września 2020 roku tworzyło ją 1 371 placówek na terenie całego kraju.

Biedronka chce powiększyć w tym roku sieć o około 100 obiektów, o ile pozwolą na to warunki w sektorze budowlanym. Do końca września firma otworzyła 52 nowe sklepy (wzrost o 45 netto) oraz zmodernizowała 167 lokalizacji. Na koniec września sieć liczyła 3.047 dyskontów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7166

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,24

  • Śr

    5,11

  • Min

    4,05

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.