PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Dino utrzymuje tempo otwarć nowych placówek

Autor: dlahandlu.pl 16 lipca 2010 11:10

Dino utrzymuje tempo otwarć nowych placówek

W lipcu sieć marketów Dino uruchomiła dwa sklepy własne w Kłodawie i Wrześni. Pod koniec czerwca zaś powstał obiekt w Izbicy Kujawskiej. Są to tereny, na których sieć Dino była już obecna. Zapowiadane przyspieszenie ekspansji na nowe obszary będzie widoczne najprawdopodobniej pod koniec roku.

Jak informowaliśmy w czerwcu 49 proc. udziałów w sieci marketów Dino kupił fundusz Enterprise Investors za 200 mln zł. Pozyskany kapitał ma pozwolić na otwieranie 30-40 sklepów rocznie. Dotychczas firma była w stanie otwierać 1-2 sklepy miesięcznie, czyli ok. 20 sklepów rocznie. Przyspieszenie będzie zauważalne dopiero kilka miesiącach od transakcji dofinansowania.

W 2009 r. grupa miała 420 mln zł obrotów o 30 proc. więcej niż przed rokiem. W tym roku prognoza mówi o 540 mln zł obrotów. Grupa Dino to sieć 97 sklepów spożywczych zlokalizowanych na terenie województw: wielkopolskiego, dolnośląskiego, lubuskiego i opolskiego i łódzkiego.   Dino to sklepy o średniej powierzchni 300 mkw., zaopatrywane przez centralny magazyn zlokalizowany w Krotoszynie, dysponujący ponad trzema tysiącami produktów (w tym pełna oferta artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych). W ofercie sieci znajdują się także warzywa i owoce oraz własne wyroby mięsne marki Agro-Rydzyna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7704

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,49

  • Śr

    2,38

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.