Dino wstrzymuje się z wyciąganiem wniosków w sprawie zakazu handlu
Szymon Piduch, prezes sieci Dino pytany o wpływ zakazu handlu w niedziele na sprzedaż w sklepach Dino, odpowiedział: "Każdy pora roku ma swoją sezonową specyfikę sprzedaży i nie inaczej jest w okresie letnim, więc z wyciąganiem wniosków wolimy się jeszcze wstrzymać. Więcej będzie widać po wynikach całego roku. Być może tracimy trochę na sprzedaży produktów impulsowych, ale z drugiej strony rośnie sprzedaż w ramach większych zakupów planowanych, głównie w piątki, soboty, poniedziałki".
Prezes ocenił, że rynek pracy jest wymagający.
"Koszty rosną, ale zarządzamy nimi tak, by utrzymać zdrową strukturę biznesu i dobre warunki dla dalszego rozwoju naszej sieci. Działamy w rozproszonym terenie, więc nie pozyskujemy pracowników w jednym miejscu. Wymagająca sytuacja na rynku pracy trwa od dwóch lat, nauczyliśmy się działać w takim otoczeniu" - powiedział.
Przeczytaj także:
Sieć logistyczna Dino oparta jest na trzech centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu i Piotrkowie Trybunalskim. Trwa budowa nowego centrum w Rzeszotarach.
"Planujemy uruchomienie nowego magazynu dystrybucyjnego w Rzeszotarach na Dolnym Śląsku na przełomie tego i przyszłego roku. Wraz z rozwojem sieci będziemy budować kolejne centra logistyczne, ale jest jeszcze za wcześnie, by o tym mówić" - powiedział prezes.
Przeczytaj także:
Według założeń łączne nakłady inwestycyjne Dino Polska w tym roku mają wynieść 600-650 mln zł. W pierwszym półroczu CAPEX grupy wyniósł 288 mln zł.
Spółka nie przewiduje na razie emisji obligacji.
"Cały czas na bieżąco monitorujemy nasze potrzeby finansowe. W tej chwili nie widzimy potrzeby emisji obligacji, nie zapadły żadne decyzje w tej sprawie, ale nie wykluczamy tego w przyszłości" - powiedział PAP Biznes Michał Krauze, członek zarządu Dino Polska.
W 2017 roku spółka ustanowiła program emisji obligacji zabezpieczonych o wartości 500 mln zł i w październiku 2017 r. wyemitowała w ramach tego programu papiery o wartości 100 mln zł. Obligacje były oprocentowane według zmiennej stopy procentowej wynoszącej WIBOR 3M powiększony o stałą marżę w wysokości 1,30 pkt. proc. w skali roku.


- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- Sb 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Sb 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- Sb 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- Sb 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- Sb 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.