Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dino zapomniało o cyfryzacji. Zapłaci za to wysoką cenę?

W świecie zdigitalizowanym płacimy wirtualnym pieniądzem i kupujemy w wirtualnych sklepach. Większość sieci handlowych nadąża za zmianami. Ale nie Dino, które prócz płatności kartą praktycznie nie proponuje rozwiązań cyfrowych swoim klientom. Czy słusznie?
Reklama

Biedronka z kolei ma najbardziej popularną w Polsce kartę lojalnościową. - Trudno posiadać Big Data, jeśli nie ma się karty lojalnościowej. Najbardziej popularną kartę lojalnościową w Polsce ma właśnie Biedronka. Dlatego dysponuje danymi na temat tego, kto i co kupuje. To znacznie ułatwia prowadzenie biznesu. Po pierwsze, można prowadzić bardziej spersonalizowany marketing. Po drugie, wiadomo czym handlować, można pójść do dostawcy, producenta i zaoferować mu kampanię marketingową sfokusowaną na klienta jego produktów i w ten sposób uzyskać finansowanie promocji – tłumaczy Łukasz Wachełko.

Dino tego wszystkiego nie robi. Tymczasem, jak tłumaczy analityk Wood&Company, aby program lojalnościowy przyniósł zysk, potrzeba lat zbierania danych i w najlepszym wypadku dwóch lat przestawiania klientów na używanie karty lojalnościowej. - Z mojej obserwacji innych rynków wynika, że udział programu lojalnościowego musi przekraczać 50—70% aby w ogóle dawał jakiś efekt, wcześniej dla sieci jest tylko kosztem – dodał Łukasz Wachełko.

całość na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (8)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.